Aneta-szumska-neurologopeda--klinika-smyka

mgr Aneta Szumska

Neurologopeda

Prawidłowy rozwój mowy jest podstawą budowy i realizacji kompetencji komunikacyjnych każdego człowieka. Zaburzenia mowy często są symptomem bądź efektem jednostek chorobowych. Znacząco pogarszają relacje z otoczeniem, zaś u dzieci utrudniają efektywne funkcjonowanie w grupie rówieśniczej oraz porozumiewanie się z dorosłymi.

UMÓW SIĘ DO TEGO SPECJALISTY

O mnie

Specjalizuje się w terapii zaburzeń rozwoju mowy i komunikacji:

• Pacjentów z zespołami genetycznymi
  • Pacjentów z autyzmem i zespołem Aspergera
  • Dzieci z afazją motoryczną i zaburzeniami przetwarzania słuchowego
  • Pacjentów z dysfunkcjami ośrodkowego układu nerwowego np. mózgowe porażenie dziecięce
  • Dzieci z trudnościami szkolnymi, dzieci dyslektycznych i zagrożonych dysleksją
  • Dzieci z opóźnionym rozwojem mowy oraz z wadami wymowy

Prowadzę terapię:

• Skróconych wędzidełek jamy ustnej (diagnoza oraz opieka okołozabiegowa)
  • Zaburzeń funkcjonalno-strukturalnych jamy ustnej: rozszczep wargi i podniebienia