bohema-shopbohema-shop

Twój koszyk jest pusty

Wygląda na to, że Twój koszyk jest pusty. Dodaj produkty, by dokonać zamówienia.
Umów wizytę
monika-lewtakowska-terapeuta-integracji-sensorycznej-klinika-smyka

5.0

mgr Monika Lewtakowska

Diagnosta Integracji Sensorycznej

Jestem pasjonatką swojej pracy, ceniącą w dzieciach indywidualność, szczerość i spontaniczność. Od wielu lat z ogromnym zaangażowaniem podchodzę holistycznie do każdego dziecka – jako nauczyciel szkolny, oligofrenopedagog, diagnosta i terapeuta Integracji Sensorycznej, zajęciowej, taktylnej oraz jako analityk zachowania. Oferuję pomoc naszym podopiecznym oraz ich rodzicom.

UMÓW SIĘ DO TEGO SPECJALISTY

O mnie

Jestem pasjonatką swojej pracy, ceniącą w dzieciach indywidualność, szczerość i spontaniczność. Od wielu lat z ogromnym zaangażowaniem podchodzę holistycznie do każdego dziecka – jako nauczyciel szkolny, oligofrenopedagog, diagnosta i terapeuta Integracji Sensorycznej, zajęciowej, taktylnej oraz jako analityk zachowania. Oferuję pomoc naszym podopiecznym oraz ich rodzicom.

Kwalifikacje zawodowe

  • Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogiki Specjalnej w Warszawie - Oligofrenopedagog
  • Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie - Pedagog Terapeutyczny
  • Absolwentka Medycznego Studium Terapii Zajęciowej w Pruszkowie - Terapeuta Zajęciowy
  • Absolwentka Studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej w Warszawie- Stosowana Analiza Zachowania- terapia behawioralna, przygotowanie do pracy z osobami z zaburzeniami rozwoju i zachowania.
  • Absolwentka Studiów podyplomowych w WSKZ we Wrocławiu - Diagnosta, Rewalidator i Terapeuta Pedagogiczny
  • Certyfikowany Terapeuta I Diagnosta  Integracji Sensorycznej wg Ayres II st.
  • Aktywny Trening Słuchowy - Neuroflow
  • Diagnoza profilu psychoedukacyjnego
  • Diagnoza i terapia „Sensor-Komplex”
  • Neuromotoryczna Terapia Taktylna
  • Terapia metodą Weroniki Sherborne - Ruch Rozwijający
  • Socjoterapia w nurcie poznawczo-behawioralnym. Program korekcji zachowań dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami zachowania i ADHD
  • Integracja Sensoryczna w pracy z dziećmi z upośledzeniem umysłowym
  • Trudności w nauce i problemy zachowania dzieci- metody integracji sensorycznej